Monday, July 12, 2010

Berita Gembira....


Liverpool have made contingency plans for any departure of Fernando Torres this summer and have outlined Ghana striker Asamoah Gyan as an ideal replacement.

Jul 11, 2010 3:40:00 AM

According to the News of the World, having enhanced his reputation during a successful World Cup 2010 campaign, Gyan is now said to be valued in the region of £20 million by his French club Rennes.

Despite missing the crucial penalty is his side's quarter-final clash against Uruguay, Gyan has made the shortlist of 10 players for the coveted Golden Ball award.

His displays have brought the 24-year-old onto Liverpool's radar, as they prepare for a season without their stellar striker Torres, should he decide his future lies elsewhere.


.....bagi aku ini berita baik (buat Liverpool fan)

pertamanya kerana aku tertarik dengan persembahan Gyan di world Cup. Especially game dengan Uruguay. eceh.

Dan juga aku tertarik dengan element dramatik dalam game itu. eceh.

Dan aku juga tertarik(eh berapa banyak perkataan tertarik daaaa) dengan semangat kental Gyan yang masih lagi berusaha untuk ambil penalti second time walaupun sebelaum tu penalti mautnya tersasar ketiang (belajar dengan Roberto baggio ni)

Dan aku juga percaya Liverpool perlukan pemain kulit putih yang lasak dan pantas dan laju dan tahan. Semua pemain yang perform baik pada World Cup harus mendapat peluang untuk beraksi di liga terbaik Dunia. Gyan sudah tentu salah seorang darinya. Dan seperti biasa, hanya team Liverpool yang pandai umpama pepatah "hanya Jauhari Mengenal Maknikam ini". Eceh.

Cepat Liverpool! nanti Chelsea potong line.........



No comments: