Sunday, November 7, 2010

All Negro 0 All White 2


Mulanya aku sangka Liverpool akan kena lauk dgn Chelsea...

Aku sampai sekarang tak faham kenapa team macam Liverpool boleh lawan speed Chelsea.
Tapi bak kata pepatah Inggeris, this is Anfield ok....

Minit ke 10 game, aku dah yakin Liverpool boleh beat Chelsea.

Dan kemudian goal demi goal dari Torres dengan jaringan cantik dan bersahaja.....tak payah nak pura-pura pengsan macam yang Nani buat huhuh.

Tapi Liverpool main lain macam hari ni. Bersemangat sungguh. Dari mana datang spirit itu aku pun tak pasti, biasanya mereka lembik semacam je huhuh.
Mungkin kerana suntikan kemenangan dari abang Gerrard ketika bertemu Napoli tempuhari memberi peransang.

Liverpool bermain sungguh baik sampaikan Abbas saad terasa nak jadi bookie semula.
Dan Sathiyanathan terasa melihat the real Red Warrior beraksi.

masuklah abang Drogba ke abang Bosingwa ke....semua tak jadi. Torres on fire baby!

Torres, lu memang hensem semalam......sukanya aku! hahaha....

All Negro 0 All White 2

No comments: