Wednesday, April 20, 2011

Wenger Mengamuk


Aku pun tengoklah Liverpool lawan Arsenal.

Mungkin kacang untuk Liverpool beat Manchester United dan Chelsea dan Man City, tapi Arsenal kalau diikut rekod adalah satu lawan yang sukar untuk Liverpool.
With or without T. Henry, Overmars atau Bergkamp.

Aku pun tengok.

mata makin ngantuk.

Aku cuba minum kopi.

Tapi mata makin ngantuk.

badan letih. Kalau aku tidur mungkin aku mimpi Avril Lavigne.

Bila Persie score penalti, aku tutup tv.

Peluang untuk Liverpool making comeback is 15%. Dan kalau Liverpool score, Wenger mesti mengamuk macam orang hilang saka.

tidur aku mimpi Hantu Kak Limah. Wadafuck.

esok bangun pagi baru aku dapat tahu Kyut score 1-1.
Dan Wenger memang mengamuk macam orang hilang saka.

Kalaulah aku ada kat stadium masa tu kan ke best.

1 comment: