Sunday, March 21, 2010

Monday Blues sucks!


Ah Monday Blues memang macam gampang. Kenapa hari ni lemau sangat pun aku tak tahu.
Cukup ke 2 hari cuti? tak cukup ok. kan ke best kalau kerja dua hari, cuti lagi 5 hari.

Ah lemau.

Mungkin sebab Liverpool kalah malam tadi kot yang buat aku gelisah ni.
Valencia tu pandai berlakon betul! Boleh jatuh luar kotak penalti beriya dia nak heret badan dia jatuh dalam kotak penalti.

dan mascherano? aku pun tak tahu kenapa semua cakap dia hebat. tiap game dia dapat kad kuning! Sebab dialah MAN U dapat penalti.

Oh sedih aku sedih.

Dan Liverpool masih ada cita-cita nak dapat top 4 season ni?
Spurs nak letak mana?
man City nak letak mana?
semua team ni menang semalam ok.

Adakah ini season yang pecah dominasi big 4?
Oh tidak, tidak.
RAFA nak ke Madrid? good luck. Tapi Madrid bahaya. Dia perform baik pun dia akan kena sacked nanti. Apatah lagi kalau tak menang apa-apa.
Torres nak ke Chelsea? Pun bahaya gak. main kat Liverpool ah selamat. roman tu demand lebih. kalau Maradonna 1986 pun main untuk dia pun dia tak akan puas hati.
Aku taknak pikir sangat pasal bola EPL ni.
Aku nak concentrate untuk World CUp....heheh.
Jom pi Afrika tengah tahun ni? Ada berani?

2 comments:

Anonymous said...

emosi orang bodoh

Pet Shop Boys said...

Pantat kau anon...kah kah kah...

Nyibuk je kat blog orang.