Monday, April 5, 2010

Oscar Wilde dan kata-kata hikmahnya.


Ngantuknya.

Monday Blues memang gampang. Sampai opis je dah ngantuk. tu belum musim World Cup lagi tu.

Aku akui aku apa masalah baru. Obese.

Kegemukan.

Ini baru bagi aku kerana sebelum ini aku kurus macam Rosyam Noor dalam Gila-Gila Remaja.
Dan sekarang aku macam Afdlin shauki dalam semua filem yang dia berlakon.

Bukan senang jadi obese ni. nak tidur payah, nak makan payah. Nak main futsal pun orang pandang atas bawah.

Lelaki yang tak seksi bukanlah lelaki. kata Oscar Wilde. Walaupun Oscar Wilde tu pun kira gemuk, tapi takpe dia boleh cakap macam tu sebab dia gay.

Aku ni? nak kata aku gay pun orang tak percaya , nak cakap aku ni Heterosexual pun orang pandang lekeh.

Orang gemuk kemaluan kecil, kata mereka melawak.

Aku diam je. Tak mampu aku melawan.

Aku cuma pergi ketandas dan menangis perlahan-lahan.

2 comments:

Jarr said...

Gua rasa mcm nak lempang org yg wat statement org gemuk kemaluan kecil...dorang tau tak Andre the Giant punye bapak besar?

Pet Shop Boys said...

haha Jarr org gemuk ke?

Seyes Andre The Giant bapak besar? tapi dia bukan kira gemuk, dia Giant ok haha