Thursday, May 20, 2010

Nightmare On Elm Street 2010: Entah Ape Ape Ntah....


Tengok betis dia.....

New Nightmare On Elm Street yang teramatlah kurengnya....

The original A Nightmare on Elm Street yang ada Johnny Depp hero kegemaran kita tu.

Freddy Krueger original Robert Englund yang klasik, perutnya nampak boroi dan londeh sikit. baru scary. Freddy Kruger baru takde unsur-unsur clown. Butohlah Freddy.


Ah Malam Jumaat bagi lelaki yang solo macam aku ni tak boleh nak tidur awal.

nanti lain jadinya.

Lainlah kalau aku dan ada bini kat rumah. Tapi sebaliknya aku solo molo.

Duduk rumah sorang-sorang nak buat apa? main Monopoly? gila kau.

Aku tak tahu nak buat apa kat rumah. Nak pergi Afrika World Cup belum start lagi.

jadi aku pun bawak BMW aku ke panggung wayang. mana tahu ada awek cun yang nak kongsi popcorn dgn aku?

Aku ni hooligan. Lelaki ganas. Lelaki ganas kena tengok wayang ganas.

Eh takkanlah aku nak tengok wayang Andartu terlampau tu. Gila apa lu ni? Gua hardcore ok, mana boleeh layan filem romantik macam tu......Kalau gua tengok filem tu, malulah nak jadi hooligan kena gelak nanti.

Gua tengok Nightmare On Elm Streetlah beb. Muka gua pun ada cam Freddy Krueger sikit kan.

Kalau Nightmare yang pertama mematikan karier Robert Englund, Nightmare 2010 ni pula akan mematikan karier Jackie Earle Haley yang aku suka lakonannya dalam Little Children dan juga Watchmen dan juga Shutter Island.

Urgh! Boringnya filem ni. Better yang 1984 punya. Itu classic. yang ni total rip off.

yang 1984 at least ada jugak scene romen-romen. yang ni takde lansung. nama je filem Amerika. Konon dah ada moral ah selepas Obama jadi Perdana Menteri ni.

Teruk betul. Geli-geli pun takde. Ni filem Amerika ke filem Arab?

Gua balik rumah kecewa beb. sedih tau, sedih.
Dah le pikir takde awek lagi. Pi tengok wayang filem pulak entah apa-apa. sedih tau sedih.

No comments: