Wednesday, May 5, 2010

rasa Letih sebab Pekerja Indon itu tak Senyum Walau aku ambik nasi lauk Ayam dan Pegedel


Omak ai letihnya.

Kadang-kadangn rasa nak pi laut dan telanjang je. terjun dan mandi puas-puas.

Dunia makin panas. Aku tak tahan. Biasa aku kat London dulu sejuk sikit. Cuaca dinegara kelahiran aku ni panas melampau. Agaknya orang sini selalu buat dosa kot?

Entahlah.

kadang-kadang rasa give up jugak nak hidup.
Kerja banyak. Tapi rasa tak dihargai.

Everyday is the same old shit.

pergi kerja beli nasi lemak.

Tengahari pergi makan digerai pekerja Indon yang tak reti lansung nak senyum walaupun aku ambik ayam dan pegedel.

Aku cuba kira dalam sehari berapa banyak orang senyum kat aku.

kadang-kadang rasanya berbulan takde lansung.

Mungkin itu sebab aku tengok The Office berulang kali pun tak jemu.
Ada sesesuatu tentang senyuman Rickie Gervais yang membuatkan hidup aku lebih bahagia.

dan juga gambar awek diatas.

2 comments:

Jarr said...

First! :D


p/s: mcm muka adik aku je minah dlm gmbr tuh...Scarlett tu ekk?? :p

Pet Shop Boys said...

Hahaha First!..macam lah ramai masuk sini...lawak ah Fan Liverpool ni...


adik kau macam Scarlett? wah itu kira cun...kasi nombor hp dia ...huhuh