Sunday, September 19, 2010

Abang Gerrard, u sepak 40 yards, u strong and kuat, Steve Gerrard Gerrard

Aku sebenarnya taknak bercakap pasal bola. Bola bukanlah religion.

At least bukan pada aku.

Tapi Liverpool kalah lagi.

bagi aku Liverpool takdelah kalah. This is a bad time foro them.

2 gol dari gerrard sebenarnya sudah cukup membuatkan aku happy.

Kira cuak gak ah Man U. Mengingatkan kepada kebangkitan Liverpool di Istanbul.

tapi akhirnya...seperti yang aku jangka, Liverpool kalah 3-2.

Takpe, kalah melawan dan bukannya berserah bulat-bulat.

At least bukan 4-0 macam Argentina kena dengan German.

Sekali lagi abang Gerrard juga yang menjadi harapan. haish.

bagaimana pula bila abang Gerrard sudah tua nanti? Dia sekarang pun dah lepas 20.

nak jadi macam Foo Kok Keong? Inzaghi?

Sampai bila Liverpool nak harap pada abang Gerrard je?

Ah aku malas bercakap tentang bola....terutama bila team aku kalah. Hihihi.

Yang penting sekarang adalah untuk terus stay loyal.

Bukan macam kebanyakan fan Man U yang macam lalang.

Mereka hanya support Man U bila team ni menang je.

And most of them are posers anyway. lol.

Fuck it. Bola is ball.

baik aku bercerita tentang life yang penuh dengan liku-liku ni.



Hmmm....on second thought, maybe later.

No comments: