Thursday, September 2, 2010

Hello Everybody


Hello Everybody.

Dari semalam asyik lagu ni je terngiang-ngiang kat telinga aku.

Sesuci... di hening subuh sunyi
Sesuci... terdengar nurani
Sesuci... salam untuk Ilahi
Bagaikan memanggil insafi pada diri

Lebaran... terasa kesayuan
Lebaran... takbir bersahutan
Lebaran... memuji keagungan
Bergema suara syukuri nikmat Tuhan

Chorus:
Hiasi diri indah
Riangkan hati gundah
Bersihkan jiwa... sesuci lebaran
Agar sempurna amalan
Berdoalah insan
Di pagi raya
Moga-moga terampun dosa

Pohonlah ampun maaf
Kepada ibu bapa
Sahabat dan sanak saudara
Sama-sama kita gembira

Bermesra tua muda
Bantulah miskin hina
Menyambut hari mulia


Sama-sama kita gembira

Rindu sial kat Datok K.

6 comments:

Jarr said...

pemalas sungguh hapdet blog...hish.

Pet Shop Boys said...

kalau aku tau ada org baca mmg wa tulis cun2 punyer jarr...hehe

selamat hari raya maaf zahir batin jarr. balik ganu bila ?

Jarr said...

aku turn Mem arr tahun ni...S'pore.huwaaaaaaaa

Linglung said...

senang cerita..hello balik :)

Pet Shop Boys said...

Wahhhh raya kat Singapore. Gila ah hahaha...

hai Linglung, raya jemputlah kerumah

Linglung said...

woohooo...mood raya dah sampai! gua pun feel sama jugak rasa nak menynyi lagu raya..lusa gua balik kg..pheewiit sikit!